Det här med recept

 
Jag har bestämt mig för att våga prova mer recept och försöka gå utanför mina vanliga matrutiner den här veckan. Prova nya livsmedel osv. Fastnar så lätt i det som känns "tryggt" trots att jag gärna skulle vilja variera mig mer så blir det liksom aldrig riktigt så ändå. 
Men igår gjorde jag t.ex egna köttbullar med lingonsylt *woo* och idag försökte jag mig på den här chokladgröten. (Haha, den var faktiskt betydligt godare än vad den ser ut) Tänkte även försöka införa lite andra måltider och vidga mina vyer så att säga. Spännande, läskigt men också sunt och nyttigt för mig tror jag. Kan ju inte leva på bara kvarg och keso heeeela livet antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0