Kaviar it is

 
Det är märkligt det där hur smaklökarna liksom ändrar sig med åldern. T.ex kaffe är ju något många tycker är svinäckligt som barn men som man senare liksom "lär sig" tycka om. Jag började inte dricka kaffe förän förra sommaren faktiskt och har nog inte gått en dag koffeinfri sedan dess. Dels är det ju såklart pågrund av det härliga koffeinet men ocksååå för att det är så jäkla gott! Har även märkt nu att det finns en himla massa mat och smaker som jag tidigare inte alls haft något för men som nu är typ det godaste som finns. Har länge gått och suktat efter kaviar t.ex men inte riktigt vågat chansa men igår åkte tuben äntligen ner i kundvagnen och mmmmmm<3 , det blev verkligen morgonens höjdpunkt! Fick mig plötsligt till att vilja prova en himla massa andra saker som jag varit osäker på om jag gillar eller inte. We will see where this ends! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0